Profilul bucureștenilor care plănuiesc să-și cumpere locuință în curând



20.09.2017

Profilul bucureșteanului care vrea să-și cumpere o locuință în următoarele 12 luni are umărtoarele caracteristice: femeie, tânără, căsătorită și cu un venit peste 4500 lei, se arată într-un studiu realizat de Storia.ro pentru târgul Imobiliarium din 13-15 octombrie, la Băneasa Shopping City.

 

Puțin peste jumătate, 50,83%, dintre cei 5.617 de respondenți ai studiului au declarat că intenționează să achiziționeze un cămin într-un an, iar 75,31% vor apartament și doar 24.69% se gândesc ca locuința proprie să fie o casă.

 

În privința vârstei, segmentul cel mai numeros, de 39,79%, se găsește în intervalul 25-34 de ani, iar peste jumătate dintre respondenți sunt femei, 55,41%.

 

Statusul marital al respondenților arată că: 43,36% – sunt căsătoriți;  24,73% – sunt singuri; 20,91%- sunt într-o relație.  Veniturile lunare sunt peste 4500 lei pentru 25,01% dintre respondenți, între 2.500-3.000 lei pentru 13,31%, urmate de 3.000-3.500 lei pentru 9,39%.

 

În ceea ce privește bugetul pe care vor să-l aloce cumpărării locuinței, trei intervale au rezultate foarte apropiate.

 

– Buget între 50.001 si 70.000 euro = 24.73%

– Buget între 30.001 și 50.000 euro = 24.06%

– Buget până în 30.000 euro = 24.83%

 

Chiar dacă procentul este mic, numărul bucureștenilor care vor să-și cumpere case de lux este relevant.

 

– Buget între 70.001 si 100.000 euro = 14.40%

– Buget între 100.001 și 150.000 euro = 6,55%

– Buget peste 150.000 euro = 5,43%

 

Studiul a fost realizat în perioada 1-13 septembrie pe platforma imobiliară Storia.ro, partener principal al târgului de locuințe Imobiliarium.

 

Rezultatele studiului sunt foarte apropiate de informațiile completate de vizitatorii Imobiliarium la ediția din primăvară, ceea ce confirmă că târgul răspunde cerințelor pieței. Confirmarea că suntem veriga dintre cererea actuală și ofertă ne dă un imbold puternic să continuăm pe drumul început. Pentru ediția din toamnă, 60% dintre locuințele prezente la eveniment,  pot fi achiziționate cu bugete de până la 80.000 euro, iar 40% au un preț care depășește acest prag. Se poate observa o ușoară creștere a prețului comparativ cu ediția din primavară”, a declarat Adrian Stănescu, project manager Imobiliarium.

 

Între 13-15 octombrie, pe o suprafață de 3000 mp, în parcarea centrală de la Băneasa Shopping City, expoziția tehnologizată de real-estate aduce peste 10.000 de locuințe de la 84 de expozanți.

 

Cei peste 7.000 de vizitatori așteptați vor avea și în ediția a doua posibilitatea de a viziona case și apartamente din ofertele tuturor expozanților cu ajutorul ochelarilor de Realitate Virtuală (VR).

 

Bucureștenii sunt foarte atenți în tot procesul de achiziție a unei locuințe: de la căutarea propriu-zisă care se poate întinde pe o platformă de anunțuri pe o perioadă de câteva luni, până la documentarea la fața locului alături de un evaluator sau un arhitect. Tocmai de aceea, vedem și o calitate din ce in ce mai mare a ofertelor imobiliare, respectiv a modului prin care dezvoltatorii imobiliari aleg să le prezinte – de la fotografii de calitate și video-uri adăugate în paginile de anunțuri, până la tururi virtuale realizate prin tehnologia VR, cum se întâmplă la Imobiliarium”, a declarat Gabriel Grecu, Sales Manager Storia.ro.

 

Intrarea este gratuită doar pentru persoanele care se înregistrează pe www.imobiliarium.ro, până joi, 12 octombrie, inclusiv. În perioada evenimentului, 13-15 octombrie, vizitatorii care nu dețin codul primit online vor plăti o taxă de 10 lei.

 

Imobiliarium este un eveniment marca Universum Events

Partener principal Storia.ro

Pentru informații suplimentare, urmăriți platformele oficiale de comunicare   

www.imobiliarium.ro

Facebook.com/imobiliarium

 

Partener media principal:  Kiss FM

 

Parteneri media: ziare.com, business24.ro, Bursa Construcțiilor, comunicatedepresa.ro   

 

 

Despre Universum Events

 

Cu o experiență de peste 10 ani în organizarea de evenimente corporate premium, Universum Events și-a construit reputația de adevărat arhitect în industrie.

Compania are propriile mărci, precum Bucharest Technology Week, Internet & Mobile World și MyConnector și o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axată pe evenimente de amploare pentru clienți, precum Microsoft Summit și Cisco Connect, dar și petreceri și zile ale companiei.

 

Compania deține cea mai mare licență de team building din lume, oferind partenerilor săi concepte unice, devenite celebre în Europa și peste Ocean.

Începând din 2017, Universum Events a adăugat portofoliului de concepte de succes, Hercules Trophy, cunoscut ca fiind cea mai cool competiție semi-atletică de pe planetă dedicată companiilor.

Un nou concept propriu marca Universum Events este Imobiliarium, expoziția tehnologizată de locuințe, în care vizitatorii pot vizualiza cu ajutorul Realității Virtuale o parte din casele și apartamentele din oferte.

 

Pentru detalii, vă invităm să urmăriți site-urile proiectelor:

 

www.imobiliarium.ro

www.techweek.ro

www.imworld.ro

www.herculestrophy.ro

www.catalystglobal.com

www.universum.ro

 

Despre Storia.ro

 

Storia.ro este o platformă de anunţuri dedicată exclusiv sectorului imobiliar, lansată de OLX în 2016. Cu peste 100.000 de anunţuri și peste 1000 de agentii imobiliare partenere, Storia.ro oferă filtre de căutare avansată, o hartă completă a zonei alese cu puncte de interes multiple, precum şi un comparator de preţuri specifice fiecărei regiuni în parte.

 

Potrivit unei cercetări efectuate de Reveal Marketing Research, OLX si Storia.ro livrează 50% din totalul contactărilor de pe piața imobiliară: OLX este lider la nivel cantitativ, furnizând cele mai multe contactări din partea clienților, în timp ce Storia.ro generează contactările cu cel mai ridicat grad de intenție de cumpărare din partea utilizatorilor.

 

Storia.ro se poate accesa atât în versiunea web, cât şi prin aplicaţiile mobile IOS şi Android